Back In The City

Hejsan!

Anlände till Gävle och Kenny igår eftermiddag. Vi låg vakna halva natten, tog ett nattbad, kollade skräckis och mös.
Det är alltid lika mysigt att lägga sig och vakna upp med mina håriga killar (Frankie såklart) :-)

Nu softar vi på stan, gubben har tränat och jag som är småsjuk satt å glodde :-P Man blir snabbt rastlös när man själv inget gör på gymmet. Nästan frustrerande.

Just nu känns det konstigt. Jag är arbetslös, på riktigt! Inget som väntar och ingen vetskap alls vad framtiden för med sig. Jag känner mig stressad och avslappnad om vartannat. Nu när det är ett faktum är jag mer inställd på att råsöka jobb. Förr har jag mer gjort det halvhjärtat, bara för att hitta något bättre än det jag redan har. Min önskan är, att helt komma bort från vården. Men dyker det upp en tjänst så tackar jag självklart inte nej.

Framtiden får utvisa! Däremot ska min K iväg på en spännande intervju nästa vecka, som förhoppningsvis leder till ett helt nytt jobb, i en säkert rolig bransch :-) Håller mina tummar för honom <3 så kan han ta med mig utomlands sen ;-) hehe.





Torr och osvettig ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu