Bara Träning!

Jag har verkligen börjat se fördelarna med att träna på morgonen, om man är tillräckligt pigg för det alltså, annars är det lönlöst.
Både igår och i dag var jag på gymmet runt halv tio, och det känns så SKÖNT resten av dagen sen. Dessutom finns det kanske ork och tid för något litet extra senare under dagen (det här funkar ju då för folk som mig, som bara dräller hemma på dagarna, haha).

Igår vart det flås/cirkelträning. Apjobbigt att börja med det efter 1 ½ veckas uppehåll, men det gick! Idag vart det ben och rygg, och jag känner mig halvnöjd med passet. Kände mig faktiskt lite klen idag, men man får ha såna dagar med =)
Det absolut viktigaste denna vecka är att jag göra mina 5 dagar på gymmet, efter schema.
Vårat medlemskap på gymmet i Gävle löper ut nu (vi sa upp det för ett år sedan, lång uppsägningstid) och eftersom vi inte riktigt vet hur framtiden ser ut så låter vi bli att bli medlemmar någonstans. Så gubben min har visst satt ihop ett träningsschema åt oss som går att utföra mycket med egen kroppsvikt sa han. Ska köra på det nästa vecka =)
Så därför känns det viktigt att utnyttja veckorna i Tärnsjö där det iaf finns ett gym, där man i o för sig får improvisera lite ibland då inte "mina" maskiner eller redskap finns. Bara fantasin sätter gränser!

idag ska jag passa på att vara utomhus, skulle visst bli varmt!

Kommentarer
Postat av: monica

Duktig du :)

2014-09-11 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu