Det Flyter På

Just nu sitter jag och min käresta på stamhaket Java, dricker kaffe och fixar med jobb.

Veckan har flutit på utan några större händelser. Vi har tränat, myst, sökt arbeten, hjälpt K:s syster hem efter en operation, fjantat med Frank m.m.

Härom natten tog vi med oss en termos cappuccino, klädde oss fult och varmt,  cyklade ut till hemlingby och klättrade upp för den höga slalombacken och såg ut över Gävle stad och natten, och pratade om livet <3 

I morgon ska vi på barnkalas för hans systerson och träffa familjen. 
Just nu är livet en enda lång, spänd väntan. Jobb och otäckt läkarbesök med väntan på ett ännu otäckare besked har jag att "se fram" emot.
Jag är lycklig över att ha mina älskade i mitt liv. Ibland vet jag inte hur jag hade fixat allt utan dom. 







Några pics från veckan 

Kommentarer
Postat av: monica

Jag finns vid din sida så länge jag lever min fina dotter. <3

2014-09-19 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu