Det Har Varit En Bra Dag, Men Ändå...

Go kväll.
 
Min lilla tjej har nyligen somnat. Vi har, som många andra svenskar ikväll haft fredagsmys med idol. Idag har jag hunnit med otroligt mycket.
Började med att få iväg Saga till skolan, hem och åt en vidrig frukost (microgröt) och sen tog jag ett styrkepass på gymmet, armar/core och la även till lite vader, det gick jätte bra, jag har ökat en aning i vissa vikter, alltid ett framsteg, men jag kände mig ändå inte 100% tillfreds.
Antagligen för att det enbart var styrka och inget flås alls.
 
Sen var jag hem och duschade, böt om och mötte sen upp Saga igen, hon hade kort dag. Då var jag och fixade med lite papper, skrev ut och kopierade på bibblan, och sen åkte jag med mamma och Håkan till sala, där jag uträttade ett ärende och sen flöt runt i lite butiker. Jag är väldigt snål när det kommer till kläder, men köpte en skön, snygg t-shirt iaf, och Saga fick lite nytt =)
 
Hem, färgade tillbaka håret till min egen färg, nästan iaf, och sen ville stumpan gladeligen följa med mig upp till spåret i skogen, där hon knatade på beundransvärt fort, jag körde intervallträning, och spurtade i alla uppförsbackar och joggade ner 2-3 ggr. Det vart en del backar, flås och spagettiben. Dock hade jag missberäknat tiden lite, så när vi är en bra bit in i skogen vart det plötsligt jätte mörkt, och jag är sjukt mörkrädd!
Möter hellre en ilsken eller kåt karl ensam en natt i stan, han kan man med lite teknik "oskadliggöra" hehe, men en varg däremot, har jag respekt för!
Sen kom ösregnet. Jösses vad hariga vi var, skvatt till för varje buske som rörde sig i vinden. Ingen trygg förebild för dottern där inte.
 
En jätte bra dag och mysig kväll har vi haft, men jag har svårt att varva ner. Studsar upp från soffan, vidare till köksbordet och datorn, vidare ut å röker, in badrummet och runt, runt, runt.
Ska ta fram en film och lägga mig i soffan med ett glas rött. I morgon ska jag stå i kiosken på IP ett par timmar. Det är visst obligatorisk när ens barn spelar fotboll, jag som inte ens gillar det. Meeen vad gör man inte, för sina små juveler ;)     Nix, dags för nervarvning!
 
Mycket stolt över att hon knallade på, med håll och allt, och med ett jätte glatt humör. 4 km <3
 
 

Kommentarer
Postat av: monica

Sötnosar vad ni varit duktiga, ja ett himla väder blev det med åska regn och blåst.

2014-09-27 @ 09:33:32
Postat av: Ann

Verkligen bra gjort!

2014-09-27 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu