Här i mörkret

Sitter för tillfället i soffan, omgiven av mörker.
Tanken är att jag ska lägga mig och sova eftersom klockan ringer 7 i morgon, men jag vill inte. Det är alltid en omställning att komma till Tärnsjö efter att ha varit hemma med älsklingsmannen ett tag. Plötsligt måste jag ha rutiner igen.
 
Det är en massa ljud runtom mig. Regnet utanför, Sagas snarkningar, kaninerna som skuttar runt i hennes rum, mina råttpojkar som klättrar.    Jag både gillar ljuden, och blir osäker med dom. Jag kan inte avgöra vilket ljud som hör till vad, då kan jag inte heller avläsa ett "ovälkommet" ljud..... lite creepy.
 
Bjuder på lite mysbilder:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu