Så Lyckligt Lottad Att Ha Den Absolut Finaste Mannen I Mitt Liv

Halloj.

Idag är jag riktigt sjuk och eländig. Och när jag ligger här hemma i "grottan" och mår blä, så kommer min snälla, omtänksamma pojkvän hem med en present åt mig <3 En otroligt mysig och fin tröja jag hittade häromdagen i en butik.

Bara grejen att en kille skulle göra en sån sak är ju "drömpojkvänsmaterial" och det är min verklighet :-D haha. Han gör sånt där ibland, och jag är så bortskämd och lyckligt lottad som har fångat en sån fin, snäll man, som dessutom är otroligt het! ;-)
Lite skryt nu då, hehe.

Jag är inte friskare, men gladare! 



Min prins <3 haha 

Kommentarer
Postat av: k

världens finaste flickvän är du gumman <3 :)

2014-09-08 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu