Skön träning idag!

Dagen har bestått av tvätt, vak över gnagare, gymträning för mig, fotbollsträning för dotter, tillagning av apgod kycklinggryta och diverse hushållspyssel. Mitt liv i Tärnsjö med barn skiljer sig verkligen från mitt liv i stan med min karl Facebook Uttryckssymbol Tunga
 
Ett jätte bra rygg och benpass gjorde jag idag. Jag har en väldans svag ländrygg, men jag kände en bra kontakt utan smärta hela passet igenom. Jag har ägnat allt för lite tid åt just den sortens träning, det är inge kul när man i andra övningar märker att ryggen sätter stopp. Jag har rätt starka magmuskler (om än ngt dolda, hehe) men många magövningar kan jag inte utföra bara pga ländryggen.
Rumpen bränner, som vanligt, men jag gillar att det nästan i varje pass är ben med i träningen. Jag vill ju gärna få lite volym i stussen, och det har artat sig bra än så länge Facebook Uttryckssymbol Jätteglad
 
I morgon, om vädret är bra, funderar jag på utomhusträning. Lite flås och intervallträning. Det finns en tjej på nätet, som Kenny "presenterade" mig för, och trots att jag till en början bara såg magmuskler och tuttar på henne, så har jag nu nästan blivit lite förälskad. Hon har en sida på nätet med grymma träningsvideor, och all träning sker utanför gymmet, med bara en del enkla redskap till hjälp ibland.
Jag äter frukost med henne varje morgon nu. Zuzka Light heter hon. Grym tjej!
 
Saknar min och K:s gemensamma gymtid Facebook Uttryckssymbol Kärlek. (Bild från 2013)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: monica

Du har bra disciplin på dig, bra gjort.

Svar: Tack =) Vissa veckor iaf ;)
S

2014-09-24 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu