Utomhusträning och föräldrasamtal

En NEGATIV sak med morgonträning är att när det kommer in styrketräning så har jag inte hunnit få energi och kraft nog för att kunna göra mitt bästa.
I morse vart det istället utomhusträning! Jag tog en tur på ca 5 km där jag intervall löpte (det lät konstigt?) och gjorde sammanlagt 3 stopp där jag gjorde olika övningar på bänkar och bord, t.ex enbensböj med ena foten bakom mig på bänken, fria squats, armhävningar, flutterkicks, twister, plankan osv. Däremellan spurtade jag tills jag var på väg att kräkas och då gick jag i snabb takt ist tills pulsen lugnat sig lite. Haha, jag är ingen långdistanslöpare direkt :P Men på det här sättet hinner det liksom inte bli nötigt och tråkigt tycker jag.
När jag kom hem gjorde jag ett 20 min stretch program för underkroppen. Jag är SÅ stel i ljumskar å lår. Läskigt. Ska bli bättre på stretch!
 
Sen var jag på möte med Sagas fröken, och jag kan säga, att det är betydligt roligare att sitta där som mamma än som elev själv, hua, jag minns dom där jäkla föräldrasamtalen. Jag visste att jag skulle få stryk efteråt :P haha, nej då, mamma och pappa har aldrig lagt sin hand på mig <3
I vilket fall hade hon uppfört sig, och jag slapp ge henne smisk den här gången ;) Nu ska vi uträtta lite ärenden.
 
C Ya!
 
Spejsad tänjning av insida lår ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu