Veckan som gått

Jag har haft en mysig vecka med min lilla tjej. Haft kl ställd på 7 varje morgon och så även i morgon bitti, ska bli skönt med sovmorgon på tisdag.

Röstat idag har jag självklart gjort, men förutom att få veta resultaten i morgon så är mitt engagemang slut där.

Jag har haft en bra vecka med träningen, ska köra ett sista benpass i morgon innan jag åker till Gävle och Kenny. 
Jag har oxå fått en del saker klart för mig, och jag säger bara så här, folk som väljer att lyssna på runtglidande skvaller istället för att själva ta reda på saker å ting, borde skämmas! Det var förståeligt för 10-15 år sen. Men nu? Näe. Det gör mig uppriktigt ledsen. Jag har oxå dömt personer. Men jag växte upp. 

Nu ska jag se klart en skojig film och sen få en god natts sömn! 

C ya!




Kommentarer
Postat av: monica

Mina fina! <3

2014-09-14 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu